رئیس فدراسیون شطرنج گفت: در مجمع روز گذشته هیچ تخلفی صورت نگرفته است و برخورد کاندید معترض کاملا احساسی بود.
کد خبر: ۶۴۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 21 August 2018

به گزارش تابناک : روز گذشته مجمع انتخاب رئیس هیأت شطرنج خراسان رضوی با حضور ۱۳ عضو از ۱۷ عضو مجمع انتخابی این هیأت از جمله پهلوان‌زاده رئیس فدراسیون شطرنج، زارعی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده ورزشکاران، باشگاه‌ها، مربیان، داوران، شهرستان‌ها و دیگر اعضاء در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

طبق روال گذشته هر کاندید به مدت ۱۰ دقیقه فرصت ارائه گزارش برنامه‌های خود را داشت، رضا پاشانجاتی، سید حسین موسوی قدس، مهناز اخوان و حسن حسن‌نژاد کاندیدای این مجمع انتخابی بودند که اخوان و حسن‌نژاد پیش از آغاز رأی‌گیری انصراف خود را به نفع پاشانجاتی اعلام کردند. 

موسوی قدس در زمان اعلام برنامه‌های خود تخلفاتی از جمله عدم اطلاع‌رسانی از تاریخ و اعضای مجمع را مطرح کرد و خواستار تعویق زمان برگزاری مجمع شد که بنا به نظر رئیس مجمع موارد اعلام شده صحت نداشت و درخواست او رد شد.

موسوی قدس بعد از مخالفت رئیس فدراسیون شطرنج و به نشانه اعتراض سالن را ترک کرد، رئیس فدراسیون شطرنج در خصوص این اعتراض در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد گفت: آقای موسوی از تاریخ مجمع اطلاع داشتند دو هفته پیش هم به‌صورت حضوری در فدراسیون و تلفنی در این باره با او صحبت شد.

مهرداد پهلوان‌زاده ادامه داد: علاوه‌بر اینکه تاریخ اعلام شده بود اسامی اعضای مجمع نیز در اختیار موسوی قدس قرار گرفت و بنا به نظر این کاندید چند نفر از اعضای مجمع تغییر کردند، به‌جز من معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز اطلاع‌رسانی دقیق را انجام دادند.

وی با اشاره به غیبت سه ورزشکار در مجمع تصریح کرد: قرار بود بازیکنانی همچون میترا حجازی‌پور در مجمع حاضر باشند اما به‌خاطر اینکه وقت سفارت داشتند نتوانستند حضور پیدا کنند و مصدق‌پور هم در مسابقات همدان حضور دارد.

رئیس فدراسیون شطرنج با بیان اینکه  مجمع با تعداد نفرات استاندارد برگزار شد؛ خاطرنشان کرد:مجمع خراسان رضوی یکی از سالم‌ترین مجامع بود که من در آن حضور داشتم رفتار موسوی قدس قدری احساسی بود، ما همه یک خانواده هستیم و باید در کنار هم به رشد ورزش کشور کمک کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار