معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: توسعه آموزش های فنی و حرفه ای با توجه به نیاز بازار کار طراحی و اجرا می شود.
کد خبر: ۶۴۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ 20 August 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ علیرضا حاتم زاده روز دوشنبه در همایش هم اندیشی مناطق یک و هشت فنی و حرفه ای کشور در مشهد افزود: از این حیث استفاده از الگوهای آموزشی کشورهای موفق دنیا به ویژه شیوه آموزش دوگانه در صنعت و مراکز آموزشی نیز مورد توجه است.
وی با اشاره حضور استان های سمنان، گیلان، مازندران، گلستان و استان های سه گانه خراسان، هدف از برپایی این همایش را تقویت پیوند مستمر ادارات کل این نواحی برای ارزیابی عملکرد، جهت دهی و مسیریابی برای دوره های آموزشی پربارتر برشمرد.
حاتم زاده با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه ای امسال برنامه های جامعی را به منظور افزایش اثربخشی آموزشهای فنی و مهارتی دارد، گفت: با توجه به اثرگذاری آموزشها در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و انتقال فناوری، به دنبال ارتقای الگوهای آموزشی در مراکز سطح کشور هستیم.
معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای ادامه داد: استفاده از روشهای جدید از جمله آموزش های مجازی با هدف تسهیل دسترسی افراد به انواع آموزشها، ارائه آموزش به گروه های هدف ویژه از جمله افراد در معرض آسیب شامل معتادان بهبود یافته، زنان بی سرپرست و غیره از مهمترین الگوهای جدید آموزشی است.
حاتم زاده گفت: هم اکنون در بخش دولتی و آموزشگاه های آزاد مجموعا یک و نیم میلیون نفر در دوره های مختلف آموزش فنی و حرفه ای کشور شرکت کرده اند.
همایش یک روزه هم اندیشی مناطق یک و هشت سازمان فنی و حرفه ای کشور 29 مردادماه به میزبانی مشهد برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار