رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان‌رضوی گفت: برای اهدای جوایز نفیس به قهرمانان پرورش اندام در مسابقات قهرمانی طرقبه شاندیز و مسابقات استانی نیاز به اسپانسر داریم و حمایت‌ها نیز از سمت ورزش و جوانان استان اندک است.
کد خبر: ۶۴۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 20 August 2018

به گزارش تابناک : مهدی بکائیان اظهار داشت: روزی که عهده‌دار این ورزش شدیم صحبت‌ها از عدم تجربه شخصی من در این رشته ورزشی بود و خودم نیز تمایلی برای برعهده گرفتن این مسئولیت نداشتم اما وقتی صحبت از خدمت و افزایش بهبود شرایط در این رشته ورزشی شد قبول مسئولیت کردم. نگاه ما در این مجموعه نگاهی کاملا خدمتی است و اگر خطایی سر زده شده کاملا سهوی بوده اما ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم و برای بهبود آن نیز تمامی همت خود را به کار خواهیم گرفت.

وی در رابطه با کیفیت برگزاری مسابقات در سطح شهر و استان گفت: شما اگر از نزدیک فضای رقابتی را مشاهده کنید شاهد پیشرفت کیفیت مسابقات خواهید بود. یکی از بی سابقه‌ترین مسابقات در طرقبه و شاندیز برگزار شد و در سطح استان نیز با وجود کیفیت خوبی که در بهمن ماه گذشته داشتیم، شاهد بهتر شدن آن در مسابقات پیشرو خواهید بود چراکه هدف ما استفاده از همه عوامل، پیشکسوتها و قهرمانان برای بهبود شرایط است. خوشحالیم که کمک آنها را در کنار خود می‌بینیم که اتفاقی بزرگ برای این ورزش در سطح استان است.

بکائیان با اشاره به کیفیت پایین جوایز اهدایی به نفرات برتر مسابقات گفت: ما اسپانسر و بودجه نداریم و کمکی نیز نه از سمت اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی و نه از سمت فدراسیون به ما می‌شود و هیچ بودجه‌ای را تاکنون دریافت نکردیم و بر روی پای خود ایستاده‌ایم و بر همین اساس تلاش خود را می‌کنیم. به تناسب این تلاش احساس می‌کنیم ورزشکاران نیز از کیفیت کار راضی باشند.

وی در رابطه با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: متاسفانه رشته ورزشی بدنسازی و پرورش اندام از گذشته مغضوب واقع شده و اکنون ارتباط ما با راس اداره کل و شخص آقای صبوریان بسیار خوب است ولی عواملی در این مسیر هستند که باعث کم لطفی‌هایی می‌شوند. حدود 1850 باشگاه در سطح استان داریم که نیازمند دقت و توجه بیشتر، بازنگری و سازمندهی بهتری هستند و توقع من از اداره کل بیشتر از چیزی است که اکنون انجام می‌شود.

وی در پایان با اشاره به کیفیت باشگاه‌ها در سطح شهر بیان کرد: ما بخش فنی باشگاه‌ها را بر عهده داریم و در زمینه‌های دیگر نمی‌توانیم ورود کنیم. در بعد فنی ما حداکثر سختگیری را خواهیم داشت چراکه جوان ما اگر در باشگاه آسیبی به پذیرد مسئولیتش با ما است و در این زمینه کاملا پیگیر خواهیم بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار