سرمربی السد از آسیب‌دیدگی مدافع تاثیرگذار تیمش قبل از دیدار برابر استقلال ناراحت است. او از شاگرانش خواست که در دیدار برابر استقلال با نهایت تمرکز بازی کنند.
کد خبر: ۶۴۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 20 August 2018

به گزارش تابناک : تیم فوتبال السد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید دوشنبه هفته آینده به مصاف استقلال برود. قبل از این دیدار تیم قطری در لیگ ستارگان به مصاف الغرافه رفت که با تساوی یک بر یک متوقف شد.

در این دیدار ابراهیم ماجد مدافع تیم فوتبال السد مصدوم شد و دیدار حساس برابر استقلال را از  دست داد.

فریرا، سرمربی السد درباره آسیب‌دیدگی مدافع تیمش، گفت‌: آسیب‌دیدگی ابراهیم ماجد اتفاق بسیار بد و ناراحت کننده‌ای برای ما بود. دوست داشتم که بازی برابر الغرافه را واگذار می‌کردیم اما  ابراهیم ماجد مصدوم نمی‌شد.

او درباره دیدار برابر تیم فوتبال استقلال، اظهار کرد: از بازیکنان می‌خواهم که در دیدار برابر استقلال نهایت تمرکز خود را به کار بگیرند. ما باید از فرصت‌های که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم. حداقل می‌توانستیم در این دیدار  برابر تیم فوتبال الغرافه سه چهار گل به ثمر برسانیم. اصلا دوست ندارم که فرصت ها را به راحتی از  دست بدهیم. ما تنها چند جلسه است که تمرین می‌کنیم و هنوز به آمادگی لازم نرسیده‌ایم. قول می‌دهم که بازی به بازی بهتر شویم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار