مدیر تیم فوتبال مشکی‌پوشان مشهد گفت: شرایط تیم به‌هیچ‌وجه خوب نیست و سرنوشت باشگاه مشکی‌پوشان نامعلوم است.
کد خبر: ۶۴۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 19 August 2018

به گزارش تابناک : آرمین رهبر درباره وضعیت تیم مشکی‌پوشان مشهد گفت: هفته گذشته برای بازی با نفت تهران برای اینکه ۳بر صفر بازنده نشویم به‌تهران رفتیم و همه تلاشم را کردم، در نهایت تا امروز ( یکشنبه) از فدراسیون برای پرداخت بدهی‌ها و صدور کارت‌ها وقت گرفتم.

مدیر تیم فوتبال مشکی‌پوشان مشهد ادامه داد: میزان بدهی‌های تیم ما خیلی زیاد است، هر چند شاید از خیلی تیم‌های دیگر کمتر باشد، خداداد عزیزی شامگاه گذشته (شنبه) در دیدار با یکی از اعضای شورای شهر مشکلات را شفاف بیان کرد، اما مشکل ما با پرداخت آن ۵۰۰ میلیون تومان حل نمی‌شود.

وی افزود: همه تلاش خداداد عزیزی و هاشم حسینی این بود تا تیم شرایطش نرمال شود، اما وضعیت ما خیلی بحرانی است، طبق قوانین جدید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید همه بدهی تیم را پرداخت کنیم اما پول آن را نداریم، باید بگویم، کارت‌های ما برای بازی با نفت تهران صادر نمی‌شود و کمتر از ۲۴ ساعت تا خاموشی چراغ فوتبال خراسان در لیگ دسته یک زمان داریم.

رهبر درباره کناره‌گیری هاشم حسینی و خداداد عزیزی نیز گفت: این دو نفر در این چند روز ایثار کردند، چراکه به‌همه رو زدند، اما واقعیت این است تا زمانی که عزم راسخی از سوی مسؤولان استانی نباشد، تیم مشکی‌پوشان که حالا در کما قرار دارد تا چند ساعت دیگر به‌کلی نفسش بند می‌آید.

مدیر تیم فوتبال مشکی‌پوشان مشهد افزود: خداداد ۱۰۰ درصدش توانش را برای تیم گذاشت، ولی وقتی ببیند که کسی کمک نمی‌کند و عزمی وجود ندارد، همه چیز را رها می‌کند، تیم ما در حال انحلال بوده و همه چیز روی هوا است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار