نویسنده و کارگردان تئاتر گفت: نمایش کمدی "دپوتات" از روز دوشنبه ۲۸ مرداد‌ماه سال‌جاری در آمفی تئاتر هتل ثامن مشهد روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۶۴۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 18 August 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ کیوان صباغ ظهر امروز  در نشست‌خبری نمایش کمدی "دپوتات" اظهار داشت: نمایش "دپوتات" براساس نمایشنامه‌ای به‌نام «به‌دنبال دروغگو» اثر دیمیتری پساتهاس و بازنویسی محمد نادری و ترجمه کریم عظیمی از دوشنبه روی تئاتر صحنه خواهد رفت.

وی افزود: نمایش "دپوتات" درونمایه کمدی سیاسی دارد و خلاصه داستان در رابطه با نماینده‌ای در مجلس سنا یونان است که در انتخابات با وعده و وعید اعتماد مردم را جلب می‌کند و به مجلس راه‌ می‌یابد. بعد از انتخاب و مطالبه مردم از وی و همچنین عدم توان عملی‌کردن وعده‌هایش دنبال رئیس دفتری دروغگو می‌گردد تا مردم را فریب دهد و مابقی داستان و اتفاقات که در ادامه رقم می‌خورد.

نویسنده و کارگردان تئاتر "دپوتات" ادامه داد: این نمایش برای اولین‌بار در سالنی خارج از سالن اصلی‌ تئاتر شهر مشهد و در سالن آمفی تئاتر هتل ثامن طرقبه روی صحنه می‌رود.

صباغ خاطرنشان کرد: جنبه‌های تماشاچی‌پسند این نمایش را در کنار جنبه‌های فنی تقویت کردیم و به‌دنبال نمایش گیشه‌ای نیستیم و هدف‌مان اجرای یک تئاتر تمام‌عیار با تمامی عناصر مخصوص آن است و منتظر استقبال خوب مردم تئاتر دوست مشهد هستیم. همچنین از جمله بازیگران سرشناس این نمایش می‌توان به امیر کربلایی‌زاده و نسرین مقانلو و 30 هنرجوی تئاتر که به بازی خواهند پرداخت اشاره کرد.

در ادامه نشست خبری امیر کربلایی‌زاده، بازیگر نمایش "دپوتات" اظهار داشت: یک هفته وقت داشتم تا به گروه نمایش اضافه شوم و امیدوارم بتوانم  توقعات مردم را برآورده کنم. نقش پدر روحانی به‌عهده من گذاشته شده و امیدوارم بتوانیم به گونه‌ای مخاطب را جذب کنیم که دیدن تئاتر جزو اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مردم ‌شود، همانطور که در سایر نقاط دنیا و کشورهای پیشرفته این‌گونه است.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای بزرگ بر این اعتقادند که اهالی هنر غذای روح مردم را تامین می‌کنند پس باید حمایت شوند و این موضوعی که است که ما در کشور کمتر شاهد آن هستیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار