لاریجانی در تماس تلفنی با رئیس مجلس ملی جمهوری اسلامی پاکستان گفت: رایزنی‌های مستمر فیمابین دو کشور میتواند به برقراری ثبات و آرامش منطقه کمک کند.
کد خبر: ۶۴۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 17 August 2018

به گزارش تابناک : علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با اسد قیصر انتخاب وی به عنوان رئیس مجلس ملی جمهوری اسلامی پاکستان را تبریک گفت.

لاریجانی با ابراز خرسندی از روند رو به رشد مناسبات دو کشور مسلمان در عرصه های مختلف بر توسعه ارتباطات پارلمانی فیمابین تأکید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات منطقه افزود: جمهوری اسلامی ایران و پاکستان دو کشور مهم و تأثیرگذار در جهان اسلام و منطقه می باشند و رایزنی‌های مستمر فیمابین میتواند به برقراری ثبات و آرامش منطقه کمک کند.

لاریجانی در پایان بر بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی و کشاورزی در ایران و پاکستان در راستای منافع دو ملت تأکید کرد.

قیصر: پاکستان از هر اقدامی در راستای وحدت میان کشورهای اسلامی حمایت می کند.

در ادامه این گفتگوی تلفنی اسد قیصر رئیس مجلس جدید ملی جمهوری اسلامی پاکستان با قدردانی از رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: روابط دیرینه، فرهنگی و مذهبی دو کشور پشتوانه محکمی برای ارتقا سطح مراودات بویژه روابط پارلمانی میان مجالس پاکستان و ایران می باشد.

اسد قیصر بر لزوم اهمیت تقویت و تحکیم همکاری میان کشورهای اسلامی افزود: پاکستان از هرگونه اقدامی در راستای وحدت میان کشورهای اسلامی و برقراری صلح در منطقه حمایت می کند.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار