مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت:در خراسان رضوی 185 هزار خانوار تحت پوشش هستند که تعداد 123 هزار خانواده ماهیانه کمک معیشتی و 62 هزار از سایر خدمات استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 16 August 2018

به گزارش تابناک : حبیب الله آسوده مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی در دیدار با مدیر کل صدا و سیما خراسان رضوی افزود: مبلغ 134 میلیارد تومان را. در غالب طرح اشتغال به محرومان تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شد که 7748 طرح اشتغال در سطح استان اجرایی شد و وام‌های پرداخت شده باعث شد تا 12 هزار فرصت شغلی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: در سال 96 هزارو 200 واحد مسکونی شهری و روستایی تحویل خانواده‌های تحت پوشش شد که 42 درصد مددجویان تحت پوشش شهری و 58 درصد روستایی هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به کمک‌های مردمی گفت: کمک‌های خوبی از مردم جمع‌آوری می‌شود که در سال قبل 23 میلیارد تومان کمک‌های مردمی از محل صندوق‌های صدقات جمع‌آوری شد و در استان 41 هزارحامی از 11 هزاریتیم حمایت می‌کنند و همچنین 9325 نفر هم در طرح محسنین توسط 17 هزارحامی حمایت می‌شوند.

محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیما هم یکی از وظایف ذاتی صدا و سیما را انعکاس رخداد‌هایی دانست که در جامعه اتفاق می‌افتد و گفت: امیدواریم با انعکاس عملکرد سازمان‌های مختلف به ویژه امداد تکلیف خود را در آگاه سازی مردم انجام دهیم.

وی با اعلام آمادگی برای استفاده تمام ظرفیت رسانه در راستای پوشش تصویری و خبری برنامه‌های اجرایی کمیته امداد تصریح کرد:طبق روال سال‌های گذشته صدا و سیما اهتمام خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های کمیته امداد در قالب طرح‌های مختلف انجام خواهد داد.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار