شهردار مشهد گفت: چالش اصلی امروز ما برای مشهد برندینگ شهری نیست، زیرا ما برند هستیم. چالش اصلی ما ماندگاری زائر است.
کد خبر: ۶۴۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 16 August 2018
به گزارش تابناک : قاسم تقی زاده خامسی شب گذشته در ششمین همایش برندینگ در مجتمع ساپکو، اظهار کرد: امروز صحبت کردن از برندینگ کار سختی است، باید امروز به اینکه چه اقدامی انجام دهیم تا تولیدکننده سرپا بایستد بیاندیشیم.
 
وی ادامه داد: در شهرها زمانی که به دنبال برندینگ شهری هستند به سراغ یک رویدادها و یا یک‌سری کارهای ماندگار می‌روند که شهر خود به یک برند تبدیل کنند تا زمینه ورود گردشگر به شهر خود را فراهم آورند.
 
شهردار مشهد افزود: در شهر مشهد برندینگ ما امام رضا (ع) است، اگر ما ۳۰ میلیون زائر  داریم بخش عمده‌ای از آن به خاطر وجود این بارگاه ملکوتی است.
 
تقی‌زاده خامسی خاطرنشان کرد: لذا هرکاری که می‌خواهیم در مشهد انجام دهیم باید این را در نظر بگیریم حضور مردم در مشهد ابتدا به خاطر وجود امام رضا (ع) است.
 
وی تصریح کرد: زائری که به مشهد می‌آید علاوه بر زیارت عادت به رفتن به مکان‌های تفریح دارند. یکی دیگر از حوزه‌های برندینگ در مشهد وجود پارک‌های آبی است که زائران به این مکان‌ها نیز سر می‌زنند.
 
شهردار مشهد تاکید کرد: این ظرفیت‌ها در مشهد نشان می‌دهد که ما می‌توانیم علاوه بر موضوع زیارت به مسائل تفریحی و سیاحت نیز بپردازیم.
 
تقی‌زاده خامسی گفت: حدود ۲ ماه پیش یک نظرسنجی را در خصوص مولفه های گردشگری در مورد مشهد انجام دادیم، در آن متوجه شدیم که بعد از امام رضا (ع) خود شهر مشهد مورد توجه مردم واقع شده است.
 
وی اضافه کرد: همچنین موضوع خرید و بازارهای مشهد و اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان ذیربط نیز مورد توجه مردم قرار گرفته بود. 
 
شهردار مشهد بیان کرد: چالش اصلی امروز ما برای مشهد برندینگ شهری نیست، زیرا ما برند هستیم. چالش اصلی ما ماندگاری زائر است. برای این امر برنامه‌ریزی می‌کنیم تا ماندگاری مسافر را در مشهد افزایش دهیم.
 
تقی‌زاده خامسی گفت: همه مردم ایران هر ۳ سال یکبار به مشهد می‌آیند و تبلیغات تجاری تولیدکنندگان ‌در مشهد کارساز خواهد بود و باید به این امر به طور جد بپردازند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار