رئیس هیئت تیراندازی با کمان خراسان‌رضوی گفت: رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان در خراسان رضوی برگزار شده و قطعاً با استقبال خوبی مواجه می‌شود.
کد خبر: ۶۴۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 16 August 2018

به گزارش تابناک : محمود کریم‌زاده اظهار داشت: هیئت تیراندازی با کمان خراسان‌رضوی از آغاز سال 97 برگزاری مسابقات استعدادیابی، تشکیل رقابت‌هایی در سطح ادارات، برپایی مسابقات شرق کشور، برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت، تشکیل مسابقات مربی‌گری و داوری با اخذ مجوز از سوی فدراسیون و نظایر آن را محقق ساخته است.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان خراسان رضوی گفت: این هیئت برای برگزاری رنکینگ کشوری برنامه ریزی کرده که این برنامه مورد استقبال ورزشکاران و متولیان قرار می‌گیرد، همچنین قرار بر برگزاری مسابقات جایزه بزرگ شده است، البته رقابت‌های جایزه بزرگ هزینه‌های بسیاری داشته که در صورت همکاری دو نهاد با این هیئت، با توجه به رغبت سایر استان‌ها برای برگزاری مسابقات در این شهر می‌توان این برنامه را اجرا کرد.

کریم‌زاده خاطر نشان کرد: 350 میلیون تومان باید برای برگزاری مسابقات جایزه بزرگ در نظر گرفت، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی این مقدار بودجه را نداشته و باید این برنامه توسط سایر حمایت کنندگان انجام شود، در صورت وجود بودجه کافی، متولیان سایر استان‌ها تمایل بسیاری برای برگزاری مسابقات در مشهد دارند.

وی تصریح کرد: هیئت تیراندازی با کمان خراسان رضوی زمینی در مجموعه ورزشی کوثر در اختیار داشته و در حال تجهیز آن است، تاکنون وسایل آن مانند پایه و فوم تهیه شده و در روز یکشنبه آتی این لوازم وارد سالن ورزشی می‌شود، همچنین جهت تسهیل فعالیت ورزشکاران تیراندازی با کمان استان، قرار بر رفع نقوص این سالن ورزشی شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار