آیت‌الله محمدهادی عبدخدایی عضو مجلس خبرگان رهبری که در مراسم غبارروبی حرم مطهر امام رضا(ع) حضور داشت در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به دیدار و احترام آیت‌الله وحید خراسانی به مقام معظم رهبری، گفت: آیت‌الله وحید خراسانی همواره علاقه خود به رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشان داده‌اند و در دیداری که در حرم امام رضا با معظم‌له داشتند، بار دیگر علاقه خود به ایشان را اثبات کردند.

وی گفت: حضور علما در حرم امام رضا(ع) و محبت ایشان به یکدیگر نشان می‌دهد که همه زیر پرچم ائمه اطهار و امام رضا(ع) می‌توانند دور یکدیگر جمع شده و با محوریت ولایت عمل کنند. بنده در جریان دیدار کوتاه مقام معظم رهبری و حضرت آیت‌الله وحید فاصله زیادی با ایشان داشتم اما محبت و علاقه مقام معظم رهبری و حضرت آیت‌الله وحید خراسانی برای همه روشن است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: ضدانقلاب تلاش زیادی دارد تا تصویری دلخواه خود را از مراجع تقلید و علما به مردم نشان بدهد اما واقعیت این است که علما و مراجع تقلید همواره مدافع ولایت و نظام اسلامی بوده و هستند و دشمن آرزوی خود را به گور خواهد برد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در مراسم غبارروبی با اینکه بسیاری از علما و بزرگان حضور داشتند، مقام معظم رهبری با آیت‌الله وحید خراسانی که روی ویلچر بودند، خوش‌وبش کرده جویای احوال ایشان شدند.