مجری برنامه‌های کودک سیما در صفحه اینستاگرامش به معرفی و تبلیغ ابزار قمار پرداخت.
کد خبر: ۶۴۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 13 August 2018

ایرنا: مهدی صارمی، مجری برنامه‌های کودک که پیش از این او را در قالب «دایی بهنام» در جَمع‌مون جَمعه، «آقا خشایار» در رنگین‌کمان و «آقاجون سلیمون» می‌شناسند، مدتی است که در صفحه اینستاگرامش، دابسمش‌هایی را منتشر می‌کند و مورد توجه هم قرار گرفته است. این توجهات تا جایی پیش رفته است که برای پست‌هایی که منتشر می‌کند اسپانسر نیز گرفته است.

وقتی مجری برنامه کودک آلات قمار تبلیغ می‌کند

او که در کارنامه حرفه‌ای‌اش برنامه‌هایی مانند مسابقه «کی هستی» و «گنج امیر» نیز دیده می‌شود، در تازه‌ترین پستش و در یک اقدام عجیب یک شرکت ساخت پاسور را تبلیغ کرد. فعالیت اقتصادی ستاره‌ها در اینستاگرام اتفاق عجیبی نیست، اما کسی که سال‌ها در صدا و سیما فعالیت کرده و هنوز هم به‌نوعی نان همان دوران را می‌خورد، باید ملاحظات و مناسبات رسانه را بشناسد.

صارمی کیست؟

صارمی نخستین بار سال 1370 در عرصه تئاتر، کار هنری خود را شروع کرد. وی از سال 1386 با برنامه آقاجون سلیمون (در نقش «بابا سرخوش»، پدرِ «آقاجون سلیمون») و عمو پورنگ فعالیتش را در تلویزیون ادامه داد. از سال 1388 تا 1390 اجرای برنامه «جَمعمون جَمعه» را برعهده داشت و در سال 1390 هم مسابقه «گنج امیر» را از شبکه دو اجرا می‌کرد. او مجری و بازیگر برنامه «رنگین کمان» شبکه تهران نیز بود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار