کریس هیوتن، سرمربی تیم فوتبال برایتون از عملکرد بازیکن ایرانی تیمش در اولین بازی لیگ برتر ابراز رضایت کرد.
کد خبر: ۶۴۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 12 August 2018

به گزارش تابناک : عملکرد علیرضا جهانبخش گران قیمت ترین بازیکن برایتون در اولین بازی خود برای این تیم در لیگ برتر انگلیس مورد رضایت سرمربی برایتون قرار گرفت.
کریس هیوتن سرمربی برایتون پس از شکست 2-0 تیمش در خانه واتفورد به تشریح این بازی پرداخت و از عملکرد 19 دقیقه ای علیرضا جهانبخش ابراز رضایت کرد.
او اذعان کرد که عملکرد تیمش در این بازی بسیار ضعیف بود و واتفورد سزاوار پیروزی بود.
هیوتن با وجود خرید 10 بازیکن جدید در تابستان امسال، تیم خود را با همان بازیکنان فصل گذشته به میدان فرستاد و تنها برناردو مدافع برزیلی جدید این تیم از ابتدا به میدان رفت.

سرمربی برایتون اذعان کرد: "من فکر می کنم ما در بیشتر خطوط عملکرد ضعیفی داشتیم."
"ما 20 تا 25 دقیقه قبل از پایان مسابقه خوب بودیم، اما زمانی که به یک منطقه خوب می رسیدیم، نمی توانیم کیفیت لازم را تولید کنیم."

"واتفورد شایستۀ پیروزی بود و ما باید کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم".

"من نمی دانم چرا ما از هم جداستیم. آماده سازی های ما ممکن است همانند واتفورد باشد. ممکن است در پیش فصل گل های زیادی نزده باشیم، اما درباره سرعت بازیکنان ما هیچ دلیلی نداریم."

"ما با واتفوردی بازی کردیم که در اکثر خطوط بهتر از ماست و وقتی این اتفاق می افتد، شما در این سطح آسیب پذیر هستید."

برناردو،بازیکن جدید برایتون که از لایپزیگ آمده در مهار پریرا مهاجم واتفورد ناکام بود ، موفق به غلبه بر روبرتو پرایرا کارآمد نبود، اماجهانبخش و بی سوما دو بازیکن جدید هیوتن که نیمکت نشین بودند وقتی وارد بازی شدند عملکرد خیره کننده ای داشتند.

هیوتن در این باره گفت: "ما دو بازیکن هجومی را به میدان آوردیم که احساس کردیم می توانند تغییراتی در تیم ایجاد کنند و من فکر می کنم آنها این کار را انجام دادند اما گرچه آنها لحظات خوبی داشتند، ما نتوانستیم به عنوان یک تیم نتیجه بگیریم."

برایتون در ادامه کار سختی در پیش رو دارد آنها در دو دیدار بعدی باید با منچستر یونایتد و لیورپول بازی کنند ، در حالی که آنها قبل از پایان ماه سپتامبر هم مقابل تاتنهام و منچستر سیتی بازی خواهند کرد.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار