مجموعه آبی ویژه بانوان با حضور وزیر ورزش و جوانان در مشهد افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 09 August 2018

به گزارش تابناک : مسعود سلطانی فر ظهر پنجشنبه درمراسم افتتاح مجموعه آبی ویژه بانوان در مشهد اظهار کرد: ساخت مجموعه های ورزشی ویژه بانوان از جمله مجموعه های آبی توسط این وزارتخانه دنبال می شود و امیدواریم شاهد بهره برداری از مجموعه های اینچنینی در شهرهای مختلف باشیم.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان به حوزه ورزش بانوان توجه ویژه ای دارد به صورتی که امسال تعداد بانوانی که به مسابقات آسیایی اعزام شده اند تقریبا ۲ برابر سال قبل بوده و یک سوم جمعیت کاروان اعزامی جمهوری اسلامی را ورزشکاران زن تشکیل می دهند. همچنین تعداد مدال هایی که بانوان ورزشکار طی سال های گذشته در مسابقات بین المللی کسب کرده اند نتیجه همین سیاست ها بوده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه فعالیت زنان ورزشکار ایرانی در خارج از مرزهای کشور اهمیت بالایی دارد گفت: دشمن تلاش می کند چهره نامناسبی از ایران در دنیا ارائه کند که در این شرایط افتخار آفرینی ورزشکاران زن در مجامع بین المللی می تواند این توطئه را خنثی کند.

سلطانی فر در ادامه با تاکید بر اشتغالزایی در حوزه های ورزشی گفت: برخی از عرصه ها مانند مجموعه های آبی که مورد استقبال مردم قرار می گیرند می توانند اشتغال مناسبی را ایجاد کنند و در این راستا دولت نیز حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار