مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: با صرف ۳۲ میلیون متر مکعب گاز CNG در منطقه تربت حیدریه، مصرف این فراورده در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۷ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۶۴۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 08 August 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ جواد بلندی، مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از رشد ۱۱ درصدی انواع فراورده‌های نفتی در منطقه تربت حیدریه خبر داد و گفت: در چهار ماهه نخست امسال بیش از ۲۱۶ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی در این منطقه مصرف شده که نسبت به سال قبل افزایش ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد.

بلندی افزود: بر اساس این آمار و با صرف ۳۲ میلیون متر مکعب در منطقه تربت حیدریه، مصرف گاز CNG در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۷ درصد افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: معادل مصرف CNG در این منطقه که چیزی حدود ۳۶ میلیون لیتر را شامل می‌شود در استفاده از بنرین صرفه جویی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: در این بازه زمانی مصرف بنزین با چهار درصد افزایش به ۸۵ میلیون لیتر، نفت و گاز با ۱۹ درصد افزایش به ۱۲۶ میلیون لیتر و گاز مایع با ۱۱ درصد رشد به بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ تن رسید.

بلندی با بیان اینکه مشکلی برای سوخت رسانی نداریم، افزود: با پشتوانه مردمی و توانمندی‌های موجود و استفاده از ظرفیت‌ها دغدغه‌ای برای تامین سوخت مورد نیاز در این منطقه و بلکه کشور وجود ندارد.

وی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران می‌باشد که ظرفیت ذخیره سازی حدود ۲۳۵میلیون لیتر را دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت:عمده فرآورده‌های نفتی مورد نیاز را از طریق خط لوله۸ اینچ منشعب از خط۲۰ اینچ شاهرود، امام تقی تامین می‌شود.

منطقه تربت حیدریه دارای ۵۹ باب جایگاه اختصاصی و فروشندگی سکودار، ۹ فروشندگی داخل اتاقک، ۲۰۰ فروشندگی و تعاونی روستایی و همچنین ۳۱ باب جایگاه فعال عرضه CNG میباشد.

ناوگان حمل و نقل منطقه دارای ۱۷۴ نفتکش شامل ۱۱۰ دستگاه تریلر و ۵۴ دستگاه ۱۰چرخ و ۱۰دستگاه ۶چرخ می‌باشد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار