محسن اسفندیاری،مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی :تعاونی های روستایی زنان نقش مهمی در اقتصاد خانواده روستایی دارد و در استان خراسان ۱۵ تعاونی روستایی فعال وجود دارد.
کد خبر: ۶۴۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ 08 August 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ محسن اسفندیاری،مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی :تعاونی های روستایی زنان نقش مهمی در اقتصاد خانواده روستایی دارد و در استان خراسان ۱۵ تعاونی روستایی فعال وجود دارد.

 مدیر سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی در بازدید از شرکت تعاونی زنان مشهد گفت: تعاونی‌ها یک ابزار مهم و تعیین کننده در اقتصاد روستا و توسعه روستایی می باشند و اهمیت تعاونی های روستایی زنان نیز در اقتصاد روستا و خانوار روستایی بسیار مهم و حیاتی است.

وی ادامه داد:تعاونی های روستایی زنان با تجمیع سرمایه های کوچک به ایجاد اشتغال بانوان روستایی کمک می کند و با بالابردن توان اقتصادی زنان روستایی و جلب مشارکت فعال اعضای خودزمینه را برای توسعه روستایی بویژه در بخش صنایع کوچک فراهم می کند.

 اسفندیاری افزود: در بسیاری از روستاهای کشور ظرفیت‌های بسیار فراوانی در ارتباط با صنایع دستی صنایع تبدیلی وجود دارد که تعاونی های زنان می توانند با به کارگیری ظرفیت ها در توسعه روستایی و اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار