مدیرکل کمیته امداد ‌خراسان رضوی گفت: بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال جمع‌آوری فطریه و کفاره پیش‌بینی شده و از لحظه شمارش وجوهات فطریه و کفاره تاکنون ۶ میلیارد ریال شمارش شده است.
کد خبر: ۶۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱ 21 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محسن مسعودیان‌راد در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: امسال 4 هزار و 631 پایگاه ثابت و سیار جمع آوری فطریه و کفاره در خراسان رضوی مستقر شدند که 1900 پایگاه آن در سطح شهر مشهد مستقر بودند و در هر پایگاه 4 صندوق فطریه عام، فطریه سادات، کفاره عمد و کفاره غیرعمد تعبیه شده بود.

وی افزود: در سال گذشته در سطح استان 22 میلیارد ریال فطریه و کفاره جمع‌آوری شد ‌و برای امسال هم جمع‌آوری دو برابری این مبلغ و رقمی بالغ بر 44 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است تا از این طریق بتوانیم محرومان و نیازمندان واقعی را از کمک‌های مردمی برخوردار کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کار شمارش فطریه‌ها و کفاره‌های شهرها و روستاهای استان به پایان رسیده و شمارش فطریه‌ها و کفاره‌های مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی نیز همچنان ادامه دارد و تا پایان هفته آمار نهایی فطریه و کفاره جمع‌آوری شده اعلام می‌شود.

مسعودیان‌راد گفت: برای جمع‌آوری فطریه ساماندهی و تقسیم کار مناسبی در بین دستگاه‌های متولی جمع‌آوری فطریه صورت گرفته و مبالغ جمع‌آوری شده هر شهر در میان نیازمندان همان شهر تقسیم می‌شود و مبالغ جمع‌آوری شده در مشهد هم در میان نیازمندان محلات و محرومان مناطق حاشیه شهر توزیع می‌شود.

وی تأکید کرد: از لحظه شمارش وجوهات فطریه و کفاره تاکنون 600 میلیون تومان فطریه و کفاره جمع‌آوری شده شمارش شده که 3 میلیون آن در مشهد و 300 میلیون دیگر هم در شهرها، شهرستان‌ها و روستاهای استان بوده ‌وجوه فطریه‌ها و کفاره‌ها بلافاصله پس از شمارش به حساب سرپرستان 158 هزار خانواده‌ نیازمند در سطح استان شنایی شده واریز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار