سخنگوی ستاد خدمات خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تا پایان تیر ماه سال جاری ۱۲ میلیون ۶۴۸ هزار و ۹۰۱ نفر زائر و مسافر به مشهد مقدس سفر کرده اند.
کد خبر: ۶۴۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 07 August 2018
به گزارش تابناک : مهدی فروزان سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی افزود: از این تعداد سه میلیون و ۳۹۴ هزار و ۳۰۵ نفر از طریق وسائط حمل و نقل جاده‌ای به مشهد مقدس وارد شده اند که درمقایسه با سال گذشته ۱.۳ درصد کاهش دارد. 

وی تصریح کرد: آمار ورودی زائران از طریق فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد نیز یک میلیون و ۲۱۱ هزار و ۶۸۷ نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸.۳ درصد کاهش دارد.

سخنگوی ستاد خدمات خدمات سفر خراسان رضوی گفت: آمار مسافرانی که از طریق حمل و نقل ریلی اقدام به تشرف به مشهد مقدس کرده اند نیز در این مدت یک میلیون و ۶۹۶ هزار و ۸۶۶ نفر بوده که با رشد ۲۱.۹ درصدی مواجه بوده است.

وی تصریح کرد:  آمار زائرانی که با وسیله نقلیه خود به مشهد مقدس سفر کرده اند نیزهفت میلیون و ۳۴۶ هزار و ۴۴ نفر بوده اند که ۱۰.۹ درصد رشد دارد. 

سخنگوی ستاد خدمات خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورودی زائران در این بازه زمانی نیز گفت: در مجموع ۱۰ میلیون ۷۶۰ هزار و ۴۳۵ نفر زائر و مسافر به استان سفر کرده اند.

مهدی فروزان افزود: از این تعداد سه میلیون و ۸۹۲ هزار و ۷۷۵ نفر از طریق وسائط حمل و نقل جاده‌ای به استان وارد شده اند که درمقایسه با سال گذشته ۳.۲ درصد کاهش دارد.

وی افزود : آمار ورودی زائران از طریق فرودگاه‌ها نیز یک میلیون و ۶۹۶ هزار و ۸۶۵ نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸.۳ درصد کاهش دارد.

سخنگوی ستاد خدمات خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: آمار مسافرانی که از طریق حمل و نقل ریلی اقدام به ورود به استان کرده اند نیز در این مدت یک میلیون و ۶۹۶ هزار و ۸۶۵ نفر بوده که با رشد ۲۱.۹ درصدی مواجه بوده است.

فروزان گفت: آمار زائرانی که با وسیله نقلیه خود به استان سفر کرده اند نیز سه میلیون و ۹۵۹ هزار و ۱۰۸ نفر بوده اند که ۱۰.۵ درصد رشد دارد.
 
سخنگوی ستاد خدمات سفر گفت : در مجموع امار ورودی مسافر به مشهد در 4 ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته ، حدود 4.3 درصد کاهش داشته است.
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار