ناظر گمرکات خراسان رضوی فهرست مهمترین کشورهایی را که واردات خراسان رضوی از آنها صورت می‌گیرد را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۴۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ 06 August 2018

به گزارش تابناک : امید جهانخواه اظهار داشت: میزان واردات استان خراسان رضوی در چهار ماهه ابتدایی امسال 114 هزار تن و با ارزش 132 میلیون و 800 هزار دلار بوده است.

وی بیان کرد:با توجه به اینکه میزان واردات در خراسان رضوی در  4 ماهه ابتدایی سال گذشته 103 هزار تن و به ارزش 108 میلیون دلار بوده باید گفت که میزان واردات در خراسان رضوی در طول امسال از نظر وزن 11 درصد و از نظر ارزش 12 درصد افزایش داشته است.

ناظر گمرکات خراسان رضوی در ارتباط با اقلام اساسی وارداتی در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پنبه حلاجی نشده، واگن‌های روباز، برنج کامل سفید شده نیمه سفید شده یا صیقلی و کربنات دی سدیم از جمله مهم‌ترین کالاهای صادراتی در خراسان رضوی بوده‌اند.

جهانخواه ادامه داد: مهم‌ترین کشورهایی که در خراسان رضوی واردات از آنها صورت گرفته ترکیه، امارات متحده عربی، فدراسیون روسیه و ازبکستان بوده‌اند که بیشترین میزان واردات استان از این کشورها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در 4 ماهه ابتدایی امسال 851 هزار و 482 نفر از مرزهای خراسان رضوی و فرودگاه مشهد تردد داشته‌اند، خاطرنشان کرد: این میزان در مدت متناظر در سال گذشته 848 هزار و 15 نفر بوده و آمار نشان دهنده 0.4 درصد رشد در تردد مسافران است.

ناظر گمرکات خراسان رضوی ادامه داد: از مجموع تردد مسافری در استان خراسان رضوی تا پایان تیر ماه امسال 439 هزار و 410 نفر مسافر ورودی و 412 هزار و 72 نفر مسافر خارجی بوده‌اند که میزان مسافر ورودی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 2 درصد رشد و تعداد مسافران خروجی یک درصد کاهش داشته است.‌

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار