هواشناسی خراسان رضوی برای روزهای آینده در سطح استان وزش باد و افزایش دمای هوا پیش‌بینی کرده است.
کد خبر: ۶۳۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 04 August 2018
به گزارش تابناک خراسان رضوی؛ بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره هواشناسی طی 72 ساعت آینده پدیده غالب در سطح استان وزش باد خواهد بود که در برخی نقاط نوار شرقی و نیمه جنوبی استان توأم با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. هم‌چنین تا روز دوشنبه دمای هوا به طور میانگین بین 2 تا 3 درجه در سطح استان افزایش خواهد داشت.
 
بر این اساس آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در صبح یکشنبه صاف گاهی با افزایش سرعت وزش باد و در عصر صاف همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در برخی نواحی همراه با گردوخاک و در اواخر وقت پاره‌ای نقاط افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.
 
هوای مشهد در صبح روز یکشنبه نیز صاف گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش سرعت وزش باد و گردوغبار با کمینه و بیشینه دمای 22 و 38 درجه سیلیسیوس خواهد بود.
 
آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در صبح روز دوشنبه صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش سرعت وزش باد و در عصر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید، در برخی نواحی همراه با گردوخاک و در نواحی مرکزی و شمالی به تدریج رشد و افزایش ابر و در نواحی شمال غربی استان با احتمال رگبار خفیف و پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.
 
هوای مشهد نیز در صبح روز دوشنبه صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر صاف تا کمی ابری گاهی افزایش سرعت وزش باد و گردوغبار، به تدریج افزایش ابر با کمینه و بیشینه دمای 23 و 39 درجه سیلیسیوس خواهد بود.
 
در شبانه‌روز گذشته فریمان با دمای 14 درجه سیلیسیوس خنک‌ترین و سرخس با دمای 40 درجه سیلیسیوس گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند. همچنین حداکثر سرعت وزش باد از فریمان و به میزان 68 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار