دبیر هیئت نابینایان خراسان‌رضوی گفت: ۲ ورزشکار خراسانی به نام‌های شاهین ایزدیار و محمدحسین کریمی از ۳ روز گذشته به اردوی پارا آسیایی در مجارستان اعزام شدند.
کد خبر: ۶۳۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 04 August 2018

به گزارش تابناک : وحید نیکفرجام با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هیئت نابینایان خراسان رضوی، اظهار داشت: دو ورزشکار ساکن استان به نام‌های شاهین ایزدیار و محمدحسین کریمی در چند روز گذشته به اردوی پارا آسیایی شنا دعوت شدند و در حال حاضر هیئت جانبازان و معلولان و نابینایان استان این دو ورزشکار را به اردوی مذکور اعزام کرد.

دبیر هیئت نابینایان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ایزدیار زیر نظر هیئت جانبازان و معلولان و کریمی نیز در بخش نابینایان فعالیت می‌کنند، این دو ورزشکار از سه روز گذشته در مجارستان در حال فعالیت هستند و تمامی تلاش خود را برای راه یافتن به اردوی بعدی به کار می‌برند.

مسئول کمیته بوچیای خراسان رضوی با اشاره به عملکرد مطلوب و کارنامه درخشان این دو نفر، خاطر نشان کرد: شناگران استان پس از پشت سر گذاشتن این اردو در مجارستان، به اردوی داخل کشور راه می‌یابند، ایزدیار و کریمی تاکنون برای اعزام به این اردو تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند.

وی تصریح کرد: تاکنون فعالیت آنها قابل توجه بوده و پیش بینی می‌شود که بتوانند به اردوی بعدی راه بیابند، هیئت نابینایان خراسان رضوی با توجه به حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته پارا المپیک بودجه کافی را برای کمک به ورزشکاران تا مراحل پایانی در اختیار دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار