نماینده مردم کرمان در مجلس:
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاخیر قابل توجه در معرفی استاندار کرمان گفت: مجمع نمایندگان با انتخاب استاندار غیربومی موافق نیست.
کد خبر: ۶۳۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ 02 August 2018

محمد رضا پور ابراهیمی  اظهارداشت: مجمع نمایندگان بعد از استعفای آقای رزم حسینی بلافاصله برای تسریع در انتخاب استاندار جدید با وزارت کشور وارد مذاکره شد و در نهایت دو گزینه نهایی را معرفی کرد، آقای فدایی و آقای حسن پور گزینه های مجمع بودند که بعدا مشخص شد دولت و مجلس با جدا شدن نمایندگان از مجلس و ورود به بدنه دولت موافق نیستند و آقای حسن پور از بین گزینه ها حذف شد.

وی از دولت خواست به هر دلیل که دولت از بین این دو نفر به جمع بندی نرسیده است اعلام و فرد جدیدی را از نیروهای بومی استان جایگزین کند.

پور ابراهیمی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور گفت: در چنین شرایطی نباید یک استان دو ماه فاقد استاندار باشد و با سرپرست اداره شود چون اختیارات استاندار مسلما از سرپرست بیشتر است و می تواند برای توسعه استان برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: تاکنون وزارت کشور هیچ اطلاعی در خصوص گزینه های مدنظرش نداده است و با توجه به خواست مردم و تاخیری که به وجود آمده است تسریع در معرفی استاندار ضروری است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بدون شک در این خصوص از سوی وزارت کشور کم کاری شده است و با وجود بارها تذکر و پیگیری همچنان وضعیت مدیریت استان کرمان مشخص نیست.

وی ادامه داد: با توجه به وقت باقیمانده از دولت فعلی فردی باید انتخاب شود که با استان کرمان آشنایی داشته باشد و به صورت جدی با انتخاب فرد غیر بومی مخالف هستیم.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار