ماموران نیروی انتظامی شهرستان های شیراز و آباده در 24 ساعت گذشته، 99 کیلو و 822 گرم مواد مخدر در این 2 شهرستان کشف کردند.
کد خبر: ۶۳۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 01 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اعلام کرد: ماموران این واحد پس از مطلع شدن از اینکه سه نفر به هویت معلوم قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از شهرستان داراب به شیراز را دارند، این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ محمد جعفر تولایی افزود: ماموران پس از ایست و بازرسی و گشت زنی های محسوس و نامحسوس، یک دستگاه پژو 206 را شناسایی و پس از مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.
وی بیان داشت: در بازرسی از این وسیله نقلیه، 70 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد و یک دستگاه پژو 405 که با 2 نفر سرنشین خودرو حامل مواد افیونی را پشتیبانی می کرد نیز توقیف شد و قاقچیان به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان آباده، آمده است: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آباده با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابه جایی مقداری مواد مخدر توسط شخصی به هویت معلوم مطلع شدند.
سرهنگ طهماسب سمایی افزود: متعاقب آن ماموران به محور آباده - اصفهان اعزام شدند و ضمن برپایی ایست و بازرسی، یک دستگاه تریلر حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو یاد شده، 29 کیلو و 322 گرم تریاک کشف، یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به همراه مواد مکشوفه تحویل مرجع قضایی شد.
شهرستان آباده در فاصله 274 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار