رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد:
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: توافقات اولیه برای واگذاری باشگاه پدیده به شهرداری مشهد انجام اما هنوز پولی در این راستا پرداخت نشده است.
کد خبر: ۶۳۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 28 July 2018

به گزارش تابناک رضوی، مهدی برادران اظهار کرد: مطابق جلسه ای که روز پنج شنبه با حضور شهردار مشهد، رئیس فدراسیون فوتبال، مدیر باشگاه پدیده و بنده برگزار شد تصمیم بر واگذاری مدیریت باشگاه پدیده به شهرداری گرفته شد.

وی افزود: اینکه در رسانه ها عنوان شده است شهرداری بخشی از مطالبات باشگاه را پرداخت کرده است صحت ندارد و تاکنون هیچ پولی از طرف شهرداری پرداخت نشده است.

برادران ادامه داد: در صورت واگذاری باشگاه پدیده امکان تغییر نام این باشگاه نیز وجود دارد.

رئیس هیئت فوتبال در خصوص استعفای سخنگوی هیئت فوتبال نیز گفت:فشار کاری در حوزه فوتبال بالاست و باید با صبر و حوصله با مشکلات کاری مقابله کرد و ایشان شاید به همین دلایل استعفا داده اند ولی تاکنون استعفای مکتوبی به دست من نرسیده است ولی اگر مکتوب شود با توجه به تجربه بیست ساله مدیریتی تاکنون نشده که با استعفای مکتوبی موافقت نکنم.

حال باید منتظر بود و دید تقی زاده خامسی که خودش با قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان چند صباحی دیگر بیشتر شهردار مشهد نیست در روز های آخر کاری خود شهرداری را وارد چالش پر هزینه ورود به ورزش حرفه ای و تیم داری می کند یا خیر؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار