یازدهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید، پنجشنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار یزد و خادمان حرم رضوی در امامزاده سیدجعفر (ع) این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 28 July 2018

این مراسم با اجرای برنامه ‌های متنوع فرهنگی و مذهبی توسط خادمان حرم رضوی و سخنرانی در خصوص فضایل و مناقب حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) انجام شد.
اجرای باشکوه سرود زیبای زیر سایه خورشید و به اهتزاز در آوردن پرچم آستان مقدس امام رضا (ع) توسط خادمان رضوی و قرائت صلوات و زیارت خاصه این امام همام از دیگر بخش های این مراسم بود.
جشن زیر سایه خورشید جزو فعالیت های فرهنگی و مذهبی مردمی و خودجوش است و سه هزار تشکل جوانان آستان قدس رضوی در سراسر جهان متولی برگزاری آن هستند.
ترویج زیارت از راه دور حضرات معصومین (ع) به عنوان یکی از معارف شیعه، ایجاد فضای معنوی حرم رضوی درهمه شهرهای ایران، حضور خادمان و پرچم آستان مقدس رضوی در قالب طرح بوی پیراهن یوسف در شهرهای مختلف و خدمات ‌رسانی به محرومین از جمله اهداف و برنامه های جشنواره زیر سایه خورشید است.
در دهه کرامت امسال 16 نفر از خادمان رضوی از 27 تیر تا پنجم مرداد مهمان یزد بودند که در قالب چهار تیم چهار نفری به مناطق مختلف استان اعزام شدند.
امسال 225 ویژه برنامه در قالب جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار