جشن میلاد امام رضا(ع) به میزبانی خانواده‌ شهید مدافع حرم کرمانشاه «اکبر نظری» و با حضور خادمان رضوی و پرچم متبرک آستان امام رئوف(ع)در قطعه شهدای نصر7 برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 26 July 2018

به گزارش تابناک، این جشن به میزبانی خانواده‌ شهید مدافع حرم سردار سرافراز اسلام «شهید اکبر نظری» و با حضور خدام حرم امام مهربانی‌ها و پرچم متبرک آستان قدس رضوی برگزار شد.

براساس این گزارش،سفیر کاروان رضوی در این مراسم، شهدا را زمینه‌ساز حفظ ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: شهدا محبان و ارادتمندان به اهل بیت(ع) هستند و از تمامی درجات معنوی برخوردارند.

حجت‌الا‌سلام سیدحسین محتشمی افزود: روح همه این عزیزان اکنون در کنار پرچم متبرک امام غریب‌الغربا حاضر است و همه اینان روزی خود خوان نعمت پروردگار هستند.

وی تصریح کرد: اینک ما در کنار قبور مطهر شهدا ودر کنار پرچم سبز سلطان طوس گرد هم آمدیم تا بتوانیم از نورانیت و معنویت والای این شهیدان بهره‌مند شویم‌.

محتشمی به این اینکه شهدا با امام رضا‌(ع) عهد و پیمان بستند، گفت: ماهم اینک با شهدا عهد می‌بندیم و از اینان که شفیعان روز محشر هستند می‌خواهیم که مارا در راه پیروی از اهل بیت(ع) یاری کنند تا بتوانیم مطیع محض مقام معظم رهبری و رهرو راه شهدا باشم‌.

مدیر اجرایی جشن‌های زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه نیر در این مراسم، ضمن تبریک ایام با سعادت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) به بیان گزارشی از جشن‌های زیر سایه خورشید در استان پرداخت و گفت: وحدت هرچه بیشتر مردم شیعه و اهل تسنن در زیر پرچم سبز رضوی در این استان مشاهده می‌شود.

رضا فرخشاهی افزود: این وحدت تنها با رشادت‌ها و جانبازی‌های‌ فرزندان شما خانواده‌های شهدا میسر شده است.

وی در پایان سخنانش به فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: «این مزار شهداست که تا قیامت زیارتگاه عاشقان و شیفتگان باقی خواهد ماند».

گفتنی است، مراسم مذکور با حضور خانواده شهدا، بسیجیان، مدیران استانی و مردم ولایتمدار و شهید‌پرور کرمانشاه برگزار شد و پایان بخش این مراسم اهدای تبرکی به میهمانان شرکت کننده بود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار