مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان‌رضوی گفت: آمادگی کامل برای استقبال از زائرین را داریم.
کد خبر: ۶۳۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 25 July 2018
به گزارش تابناک : مهدی فروزان در خصوص برنامه‌های رفاهی استانداری برای استقبال از زائرین امام رضا (ع) اظهار کرد: به دلیل این‌که دهه کرامت در ایام تابستان واقع شده، ویژه ستاد سفر هم کارهای خودش را از اول تیرماه آغاز کرده است و برنامه‌ها مخصوص یک روز خاص نیست؛ اما با توجه به این‌که ما بیشترین پروازها را در شب ولادت داریم، فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد آمادگی انجام امور را دارد؛ ضمن این‌که پرواز برگشت هم برای مسافرین درنظرگرفته است.
 
وی ادامه داد: راه‌آهن مشهد مقدس هم تلاش کرده که رام‌های قطار را افزایش دهد تا رفت‌وبرگشت به سایر مسیرها و مشهد مقدس انجام دهد.
 
مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: ما در حوزه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیرها هم آمادگی کامل برای استقبال از زائرین را داریم؛ در همین خصوص سامانه اقامت ۲۴ برپا هست و کسانی که از این طریق نسبت به رزرو جایشان اقدام کنند، از ۵۰ درصد تخفیف هم بهره‌مند می‌شوند.
 
فروزان خاطرنشان کرد: در کنار این‌ امور ستاد خدمات سفر مربوط به شهرستان مشهد مقدس را در طبرسی ۳ فعال داریم که به صورت شبانه‌روز کار می‌کند و هر کسی از زائرین عزیز چه در خصوص اسکان و چه در خصوص موارد غذایی‌ با مشکلی مواجه شد، می‌تواند به آنجا مراجعه کند و نسبت به رفع مشکلش از این طریق اقدام نماید.
 
وی افزود: اگر زائرین شکایتی هم در خصوص اماکن اقامتی، صنوف و بازار و یا در زمینه حمل‌نقل داشتند،  می‌توانند به امور ستاد خدمات سفر  مراجعه و نسبت به رفعش اقدام کنند.
 
 
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار