رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم از برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ دختران کشور در رده سنی خردسالان به میزبانی استان قم خبر داد.
کد خبر: ۶۳۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 25 July 2018

به گزارش تابناک قم،محمدقاسم عموئیان اظهار داشت: رقابت‌های تنیس رومیز قهرمانی کشور در رده سنی خردسالان از روز گذشته به میزبانی قم آغاز شده که تیم‌های بسیار زیادی جهت شرکت در این مسابقات در قم حضور یافته‌اند.

رئیس هیئت تنیس رومیز استان قم افزود: این دوره از مسابقات با حضور 91 پینگ باز از 19 استان کشور در تالار اختصاصی مجموعه ورزشی شهدا هفتم تیرماه در حال برگزاری است که عصر فردا با مشخص شدن چهره تیم‌ها و افراد برتر به پایان می‌رسد.

وی درباره سطح فنی مسابقات بیان کرد: با توجه به اینکه رده سنی مسابقات 8 و 9 است اما ازنظر فنی سطح بالایی را برخورد بوده که امیدواریم این بازیکن آینده و تأثیر خوبی در پینگ‌پنگ کشور داشته باشند.

عموئیان در مورد نتایج بخش تیمی نماینده قمگفت: در بخش تیمی بازیکنان استان مغلوب خراسان رضوی شدند و به‌عنوان نهم بسنده کردند که البته این حریف قم یکی از فینالیست‌های این تورنمنت بود اما در بخش انفرادی مهدی عموییان به اردوی تیم ملی این رده سنی دعوت شد.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم تصریح کرد: پینگ‌پنگ بازان قمی که در این دوره حضور پیدا کردند همه در رده سنی 8 سال قرار داشتند که برای سال آینده تجربه‌دار ظاهر خواهند شد و عنوان خوبی را به دست می‌آورند.

وی عنوان کرد: پس از پایان مسابقات پسران از روز چهارم مردادماه نیز مسابقات رده سنی خردسالان دختر در قم آغاز می‌شود که در آن مسابقات هم تعدادی مشابه به پسران حضور دارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار