آیین بدرقه دانشجویان و کادر فنی اعزامی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) با عنوان اعزام سفیران ورزشی رضوی به چهاردهمین المپیاد ورزشی کشور در دانشگاه امام رضا (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 23 July 2018

به گزارش تابناک : مهدی اصفهانی مدیر گروه علوم ورزشی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) گفت:ورزشکاران دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) از دوره سوم المپیاد ورزشی کشور در مسابقات حضور داشته‌اند و رتبه‌های خوبی را کسب کرده‌اند.

وی افزود:کاروان اعزامی به المپیاد ورزشی کشور به‌عنوان سفیران ورزش رضوی و الگوی منش قهرمانی از سوی دانشگاه امام رضا (ع) به چهاردهمین دوره از مسابقات ورزشی اعزام می‌شوند؛ لذا انتظار می‌رود دانشجویان با اخلاق نیک دیگران را نیز به ورزش کردن دعوت کنند.

جلال معماریان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امام رضا (ع) نیز گفت: برای اعزام باشکوه دانشجویان به مسابقات ورزشی انگیزه داشتیم و سعی کردیم سفر خوبی برایشان برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: تربیت‌بدنی با معنویت معنی پیدا می‌کند و از دانشجویان ورزشکار دانشگاه بین‌المللی رضوی هم می‌خواهیم به‌عنوان کاروان اعزامی از دانشگاهی منتسب به دستگاه امام رضا (ع) الگویی برای سایر ورزشکاران باشند.

گفتنی است چهاردهمین المپیاد ورزشی کشور از 29 تیرماه آغازشده و 4500 دانشجوی پسر و 3500 دانشجوی دختر از ۱۲۰ دانشگاه کشور در این المپیاد به رقابت می‌پردازند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار