طرح دوفوریتی رایگان شدن بلیط اتوبوس و قطار شهری مشهد همزمان با روز تولد امام رضا (ع) در بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر تصویب شد.
کد خبر: ۶۳۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 23 July 2018
به گزارش تابناک : درطرح رایگان شدن بلیط اتوبوس 200 میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شده که از این رقم 130 میلیون تومان برای اتوبوس و 70 میلیون تومان برای قطار شهری اختصاص یافت.
همچنین امروز در بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد از کمک داور مشهدی رضا سخندان در جام جهانی تقدیر شد.

سخندان در برنامه گفت: از حمایت‌های شورای شهر مشهد از تیم داوری مشهدی در جام جهانی سپاسگزارم.

وی  افزود: در این دوره از بازی‌ها سه بازی مطرح را داوری کردیم که در نهایت منجر به‌داوری بازی رده‌بندی بین انگلستان و بلژیک شد.

وی ادامه داد: به لطف خدا یکی از چهار بازی نهایی جام جهانی که از مهم‌ترین مسابقات فوتبال این دوره به شمار می‌رفت، حضور داشته و افتخار داوری آن را داشتیم.

این کمک‌داور بین‌المللی با بیان اینکه در مدت اقامت در روسیه مورد محبت مردم قرار گرفتیم، افزود: از طرف مردم پیام‌های محبت‌آمیز بسیاری دریافت می‌کردیم که برای ما بسیار روحیه‌بخش بود.

در ادامه جلسه امروز، محمد رضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه ورزش خراسان رضوی در وضعیت خوبی نیست، گفت: امیدوارم با حمایت و پیگیری رضا سخندان که در میان جوانان طرفداران بسیاری دارند، شرایط ورزش این استان به‌ویژه در حوزه فوتبال بهتر شود.
 
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار