ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان گفت: مشهد اگر بدون پول و اعتبار وارد لیگ برتر شود، اتفاق خوبی نخواهدافتاد.
کد خبر: ۶۳۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 23 July 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ فاطمه ارژنگی، در خصوص تیم فصل بعدش در لیگ برتر فوتسال بانوان عنوان کرد: هنوز با جایی قرارداد نبستم و بایستی ببینم وضعیت
تیم‌ دانشگاه آزاد تهران چگونه خواهدبود، زیرا هنوز مشخص نیست این تیم در لیگ باشد یا نه. البته واقعیت این است که اگر هم دانشگاه آزاد تیمی روانه مسابقات کند، قصد حضور در این تیم را ندارم.

 وی ادامه داد: 40 درصد از قرارداد فصل قبل خود را هنوز از تیم دانشگاه آزاد طلبکاریم. اگر قبل از گرفتن قراردادهایمان رضایت‌نامه بگیریم، امکان دارد دیگر به مطالبات‌مان نرسیم. از دو تیم کرمانی پیشنهاد دارم و به احتمال زیاد با یکی از این تیم‌ها قرارداد خواهم‌بست.

 بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران در خصوص سرنوشت تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان مشهد اظهار کرد:تا جاییکه
اطلاع دارم مشهد قصد دارد در لیگ حضور داشته‌باشد اما نه به اسم مشکی‌پوشان، بلکه با حمایت و به اسم هیئت استان قرار است وارد مسابقات شوند.

ارژنگی افزود: از من هم خواستند در تیم مشهد باشم اما چون اسپانسری ندارند و
شرایط مشخص نیست، فکر می‌کنم تیم خوبی از آب در نخواهد آمد زیرا فقط دو سه نفر از بازیکنان باتجربه هستند.

 وی تاکید کرد: من به هیئت استان هم گفتم این کار را نکنند، زیرا تیمداری بدون پشتوانه مالی سرانجام خوبی ندارد. خراسان رضوی اگر مایل است در لیگ برتر حضور یابد، باید مانند سال قبل که شریف از بازیکنان غیربومی استفاده کرد، امسال هم از پتانسیل غیربومی استفاده نماید. فصل قبل شریف تیم خوبی را روانه مسابقات کرد و در نهایت به رتبه چهارم لیگ برتر رسید.

این بازیکن تیم ملی عنوان کرد: این نحوه تیم‌دهی را مشهد سال‌های قبل‌تر هم
تجربه کرد و بدون هیچ پول و اسپانسری در مسابقات شرکت کرد و طبیعتا نتیجه‌ هم نگرفت.

وی افزود: تا آخرین لحظه مشخص نیست که چه اتفاقی خواهدافتاد اما همه تلاش می‌کنند که تیم مشهد بسته شود، اما طبق تجربه تیم خوبی از آب در نخواهد آمد. امیدوارم تیمی نباشد که استان را سرافکنده کند و گل‌های زیادی بخورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار