استاندار خراسان رضوی از تمدید تغییر ساعات کاری ادارات، بانک‌ها و مراکز عمومی و موسسات عمومی غیردولتی تا نیمه مردادماه در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 23 July 2018

به گزارش تابناک رضوی، علی‌رضا رشیدیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر تداوم موج گرما در مردادماه در اکثر نقاط استان و تأکید وزیر نیرو بر ضرورت همراهی در مدیریت مصرف برق و آب، ساعات کاری ادارات هم‌چنان به روال هفته‌های اخیر در استان از ساعت 6:30 تا ساعت 13:30 خواهد بود.

وی با بیان این که «پایان ساعت کار اداری برای روزهای پنجشنبه ساعت 12:30 خواهد بود»، ادامه داد: ساعات کار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، خدماتی، امدادرسانی و اورژانس به روال سابق است.

رشیدیان تصریح کرد: زمان فعالیت مهد کودک‌ها به تناسب ساعات کاری ادارات تنظیم می‌شود و بر این مبنا از ساعت 5:45 دقیقه صبح که کودکان را پذیرش می‌کنند تا 14:15 دقیقه فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور افزایش پایداری شبکه برق سراسری، مدیران دستگاه‌ها و نهادها باید ضمن رعایت سایر مفاد این مصوبه، با هدف به حداقل رساندن مصرف برق طی ساعات کاری،تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی غیر ضروری بعد از ساعات کاری را از مدار خارج کرده و در صورت لزوم از ظرفیت دیزل ژنراتورهای اضطراری در مجموعه‌های خود بهره‌گیرند و بدین منظور باید تمهیدات مورد نیاز فراهم تدبیر شود.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: تغییر ساعات کاری ادارات و بانک‌ها از روز سه شنبه 19 تیرماه بر اساس مصوبه هیات وزیران و تقاضای شرکت‌های توزیع نیروی برق در استان همانند بسیاری از نقاط کشور اجرایی شده است و با تداوم گرما تصمیم بر تمدید مجدد این زمان تا نیمه مردادماه گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار