برخلاف تبلیغات گسترده وزارت خارجه آمریکا تعداد خیلی کمی از آمریکایی‌های ایرانی‌تبار در سخنرانی مایک پمپئو حاضر شدند.
کد خبر: ۶۳۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 23 July 2018

به گزارش تابناک : مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، بامداد امروز به وقت تهران در جمع آمریکایی‌های ایرانی‌تبار در کالیفرنیا، اتهامات همیشگی واشنگتن علیه ایران را تکرار کرد. اما افراد حاضر در سخنرانی وزیر خارجه آمریکا می‌گویند درصد خیلی کمی از  آمریکایی‌های ایرانی‌تبار در سخنرانی وزیر خارجه آمریکا شرکت کرده‌اند.

خبرنگار المانیتور در پیامی توئیتری نوشت ایرانی-آمریکایی‌هایی که در سخنرانی پمپئو شرکت کرده‌اند، می‌گویند تنها 15 تا 20 درصد حضار ایرانی-آمریکایی بودند و بیشتر صندلی‌های این سخنرانی را اعضای حزب جمهوری‌خواه پر کرده بودند.

ایرانی‌ها در سخنرانی وزیر خارجه آمریکا حاضر نشدند؛ مایک پمپئو برای اعضای جمهوری‌خواه سخنرانی کرد

پیش از این اعلام شده بود که مایک پمپئو قرار است در جمع آمریکایی‌های ایرانی‌تبار سخنرانی کند اما گویا وزیر خارجه و دولت آمریکا با همه تبلیغات و صرف هزینه‌های زیاد حتی نتوانسته‌اند در ایالتی که بیشترین تعداد ایرانی را در خود جای داده است، به اندازه ظرفیت یک سالن افرادی ایرانی‌تبار را در نشست ضدایرانی خود گرد هم بیاورند و مایک پمپئو مجبور شده بیشتر برای اعضای حزب متبوعش سخنرانی کند.

 

گروهک تروریستی منافقین نیز ماه گذشته همایشی را در پاریس تحت عنوان "ایران آزاد" برگزار کرد که طبق گزارش گاردین، اکثر شرکت‌کنندگان آن، پناهجویان و اتباع اروپای شرقی بودند که با وعده سفر توریستی رایگان با اتوبوس به آنجا آورده شده بودند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار