رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی گفت: ۱۸۰۰ واگن جدید برای صادرات خراسان رضوی مورد نیاز است.
کد خبر: ۶۳۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 22 July 2018

به گزارش تابناک : محمد حسین روشنک اظهار داشت: 1800 واگن برای کالاهای صادراتی خراسان رضوی نیاز داریم که در نوبت دریافت هستند که از این تعداد 1200 تا 1300 عدد واگن باید در اختیار صادرات سیمان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین 600 تا 700 واگن برای کالاهای مختلف صادراتی تولید استان مورد نیاز هستند؛ هم سیمان برای ما اهمیت دارد و هم سایر کالاها، چرا که ما کارخانجات زیادی داریم و اگر نتوانیم صادرات داشته باشیم محصول آنها در انبارها باقی می‌ماند.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی ادامه داد: کالاهای دیگر هم ارزآوری دارند که آنها هم برای صادرات درون نوبت هستند و البته معلوم نیست که مشتریان ما تا چه زمانی برای صادرات کالاهای خراسانی صبر می‌کند.

روشنک با بیان اینکه مشکل ترکمنستان به تنهایی چالش صادرات ما نیست، خاطرنشان کرد: جدیتی که ما در استان داریم در مرکز کشور نیست و باید مشکلات با ترکمنستان حل شود؛ این کشور مطالباتی از ایران دارد که باید بتوانیم حساب‌های خود با آنها را تسویه کنیم.

وی بیان کرد: در محدوده اختیارات استانی ما هر کاری از دستمان برآمده انجام داده‌ایم اما به علت تعدد مسئولیت‌هایی که در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد وقت پیگیری برای همه مسائل وجود نداشته و به همین علت چالش‌های زیادی در حوزه‌های اصلی این وزارتخانه وجود دارد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار