به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) 500 مددجوی اصفهانی به مشهد مقدس و قم اعزام شدند.
کد خبر: ۶۳۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 22 July 2018

به گزارش تابناک : معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه سفر زیارتی به شهرهای مشهد و قم در ایام دهه کرامت یکی از سنت‌های حسنه فرهنگی رایج در میان مردم اصفهان است، گفت: این نهاد به‌عنوان حامی نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر، در این روزهای فرخنده امکان زیارت را برای 500 نفر از این نیازمندان فراهم کرد.

کریم زارع این اقدام که با همکاری و کمک‌های مردمی در طرح شوق زیارت و اردوهای سراسری انجام شد را ناشی از توجه ویژه این نهاد به افزایش عزت و اعتمادبه‌نفس مددجویان دانست و گفت: در شرایط امروز جامعه، نیازهای بنیادین خانوارها از صرف امور معیشتی فاصله گرفته و سهم نیازهای فرهنگی و تفریحی به شکل قابل‌توجهی افزایش‌یافته است که این مهم، ضرورت توجه به این نوع از نیازهای جامعه تحت حمایت کمیته امداد را روزافزون می‌کند.

وی برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد اصفهان برای جامعه تحت حمایت خود را بسیار گسترده توصیف کرد و گفت: بیش از 30 هزار نفر از نیازمندان اصفهانی و به‌ویژه دانش آموزان تحت حمایت از برنامه‌های تابستانه بهره‌مند می‌شوند.

زارع افزود: برنامه‌های اوقات فراغت این نهاد درزمینهٔ سفرهای زیارتی، تفریحی و آموزش‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان با اشاره به اجرای  پویش شوق زیارت توسط این نهاد، گفت: این طرح برای اعزام مددجویان تحت حمایت به زیارت مشهد مقدس و کربلای معلی ایجادشده است و نیکوکاران اصفهانی می‌توانند برای مشارکت در این امر خداپسندانه به دفاتر این نهاد در سراسر استان و یا به تارنمای اینترنتی http://shogheziarat.ir مراجعه کنند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار