گزارشهای تیم‌های ارزیاب هلال احمر و اورژانس حاکی از این است که زلزله5.7 ریشتری در رویدر استان هرمزگان تاکنون خسارتی نداشته است.
کد خبر: ۶۳۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 22 July 2018

به گزارش تابناک : شاهین فتحی در مورد ارزیابی مناطق متاثر از زلزله 5.7  ریشتری که ساعت9:34 دقیقه امروز در عمق 8 کیلومتری در منطقه رویدر استان هرمزگان رخ داد، اظهار کرد: یک تیم ارزیاب از شعبه حاجی آباد استان هرمزگان و همچنین سه تیم نیز از شعب زرین دشت لارستان و داراب استان فارس به منطقه متاثر از زلزله اعزام شدند تا ارزیابی‌های خود را انجام دهند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: همچنین ارزیابی های تلفنی از دهیاری ها نشان می دهد که تاکنون خسارت جانی از این حادثه گزارش نشده است.

همچنین پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور نیز در گفت‌وگو با ایسنا گفت: بالگردهای اورژانس برای ارزیابی در فراز استان هرمزگان به پرواز درآمدند و تیم های ارزیابی اورژانس نیز به منطقه اعزام شدند.

با توجه به ارزیابی های به عمل آمده در شهر رویدر استان هرمزگان شهرستان لار و دو روستای دو قبایی و هرمود عباسی هیچ گونه خسارتی از زلزله گزارش نشده و گشت زنی هوایی بالگردهای ارزیاب همچنان ادامه دارد.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار