سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد که با دایی رفیق است و میان این دو نفر کری وجود ندارد.
کد خبر: ۶۳۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 22 July 2018

به گزارش تابناک : خداداد عزیزی در مورد وضعیت تیم سپیدرود گفت: خدا را شکر که وضعیت تیم بهتر شد و دادگاه هم رأی به مالکیت آقای نوین داد. بچه‌ها واقعاً در این مدت استرس داشتند و نتوانستیم خوب تمرین کنیم. می‌دانیم که کار سختی در لیگ برتر داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا تیمی شایسته را به مسابقات بفرستیم. می‌دانیم که هواداران سپیدرود هم نگران هستند، ولی امیدوارم با نتایجی که می‌گیریم آنها را خوشحال کنیم.

وی در رابطه با اینکه آیا سپیدرود باز هم بازیکن جدید جذب خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: متأسفانه ما کار را دیر شروع کردیم و نسبت به خیلی از تیم‌ها عقب هستیم. الان هم بازیکن خوب خیلی کم است، ولی ما چهار جای خالی داریم که باید بازیکنان باکیفیت جذب کنیم. الان هم یک بازیکن آلمانی در تمرینات ما حضور دارد که از آمادگی کامل دور است و اضافه وزن دارد. باید او را ببینیم و در نهایت در مورد جذبش تصمیم بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت ضمن سخت توصیف کردن بازی با سایپا در هفته اول لیگ برتر تصریح کرد: سایپا تیمی است که خیلی زود تمریناتش را شروع کرد و جزو تیم‌های آماده لیگ خواهد بود. ما قطعاً بازی سختی خواهیم داشت و این در حالی است که در دو هفته اخیر شرایط خاصی داشتیم.

وی با اشاره به تقابلش با علی دایی و اینکه آیا میان آنها کری وجود دارد یا خیر، عنوان کرد: من و دایی با هم رفیق هستیم و کری نداریم. ما سال‌ها کنار هم بازی کردیم و رابطه خوبی با هم داریم.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار