به پیشنهاد وزارت کشور، تفویض اختیارات اصل ۱۲۷ قانون اساسی برای راهبری سیاست های دولت در دو استان کرمان و هرمزگان در هیئت دولت بررسی می شود.
کد خبر: ۶۳۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ 19 July 2018

به گزارش تابناک هرمزگان،نقل قول از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت وزارت کشور، بر اساس اصل 127 قانون اساسی و موافقت رئیس جمهور ، استان های کرمان و هرمزگان را برای تفویض اختیارات موضوع این قانون پیشنهاد داده است.

بر اساس اصل 127 قانون اساسی تصمیمات نماینده ی ویژه ی رئیس جمهور در اختیارات مشخص در حکم تصمیمات هیئت وزیران و لازم الاجرا است.

لازم به یادآوری است، رئیس جمهور در سفر به استان های کرمان و خراسان رضوی در جلسه شورای اداری، موافقت خود را با تفویض اختیار اعلام نموده است.

خبر بسیار خوبی است ولی مسئولین هرمزگانی نیز باید از این موقعیت استفاده کند و از قافله عقب نمانند وسرعت عمل مسئولین کرمانی را ببینند که در برگزاری جلسه هم اندیشی معین های اقتصاد مقاومتی در پایتخت با حضور دکتر فدایی سرپرست استانداری کرمان ، مهندس رزم حسینی استاندار سابق کرمان و جمعی از مدیران ارشد معین های اقتصاد مقاومتی برگزار کردند.
آیا دکتر همتی استاندار هرمزگان معین اقتصادی نیز در نظر گرفته در هرمزگان!!!! لذا پیشنهاد میگردد به مجموعه استانداری هرمزگان از وجود مهندس رزم حسینی که یک پاسدار موفق اقتصادی است را جذب نماید به عنوان یک اقتصاد دان خبره از طرح‌ها و برنامه‌های ایشان در هرمزگان استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام/حسن عباسی روزنامه‌نگار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار