رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: با اینکه هم اکنون در فصل پیک قرار داریم اما همچنان بین ۳۵ تا ۴۰ درصد ظرفیت هتل‌ها در مشهد مقدس خالی است.
کد خبر: ۶۳۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ 18 July 2018

به گزارش تابناک : محمد قانعی اظهار داشت: وضعیت ورود مسافر در خراسان رضوی هم اکنون به هیچ عنوان مناسب نیست البته امید می‌رود که در طول روزهای آتی به علت دهه کرامت اشغال هتل‌ها به سطح بالاتری برسد.

وی ادامه داد: هم اکنون با اینکه در فصل تابستان قرار داریم میزان اشغال هتل‌ها در شهر مشهد مقدس بین 60 تا 65 درصد بوده که این میزان نسبت به اینکه در فصل پیک قرار داریم بسیار پایین است.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی با بیان اینکه متوسط اشغال هتل‌ها از ابتدای سال تا کنون 48 درصد بوده است، خاطرنشان کرد: امید زیادی به افزایش این میزان وجود ندارد چراکه تقریبا بخش زیادی از سفرها به مشهد مقدس در نیمه نخست سال صورت می‌گیرد که دو سوم آن تا کنون گذشته است.

قانعی با اشاره به بالا رفتن قیمت ارز، تصریح کرد: این مسئله سبب شده که اقبال عمومی نسبت به مسافرت داخلی افزایش یابد اما مقاصد عمده این مسافران شهر مشهد نیست البته بالا رفتن نرخ ارز بر روی ورود مسافران خارجی به شهر مشهد تأثیر دارد که امیدواریم در آینده نزدیک خود را نشان دهد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار