مدیرعامل شرکت برق سبزوار گفت: در حال حاضر، 55 درصد مشترکین خانگی برق در این شهر طبق الگوی مصرف از برق استفاده می‌کنند، ولی مابقی 10 تا 20 درصد الگوی مصرف برق را رعایت نمی‌کنند.
کد خبر: ۶۳۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ 18 July 2018

به گزارش تابناک : سید حمید شهرآیینی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر، 55 درصد مشترکین خانگی برق در این شهر طبق الگوی مصرف از برق استفاده می‌کنند، ولی مابقی 10 تا 20 درصد الگوی مصرق برق را رعایت نمی‌کنند.

مدیرعامل شرکت برق سبزوار افزود: اگر 100 درصد مشترکین برق در سبزوار حداقل 10 درصد در مصرف برق صرفه‌جویی کنند، سبب می شود که کمبود نیروی برق در سبزوار برطرف شود.

وی با بیان اینکه با صرفه‌جویی شهروندان دیگر خاموشی‌های مقطعی برق در سطح شهر ایجاد نمی‌شود، ادامه داد: کسانی که در مصرف برق صرفه‌جویی نمی‌کنند، سبب ضربه به‌شهروندان شده‌اند.

شهرآیینی بیان کرد: هم اکنون، حدود 130 مگاوات در پیک روز مصرف برق در سبزوار داریم که اگر 10 درصد در مصرف برق صرفه‌جویی شود، قطعی برق در سطح شهر را نداریم.

وی در پاسخ به‌سئوالی مبنی بر چگونگی برخورد با مشترکین پرمصرف در ادارات و بانک‌ها؛ گفت: فرمانداری به‌دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به‌صورت کتبی اعلام کرده که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

مدیرعامل شرکت برق سبزوار بیان کرد: همچنین گروه ارزیاب سه نفری در این شهرستان تشکیل شده که از ادارات و بانک‌های سطح شهر بازدید می‌کنند و در صورت عدم رعایت اخطار و برخورد فرمانداری با مشترکین پرمصرف را به‌دنبال دارد.

شهرآیینی یادآور شد: 120 هزار مشترک خانگی در سبزوار وجود دارد.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار