مشاور برنامه‌ریزی و راهبردی مدیرکل ارشاد خراسان رضوی:
مشاور برنامه‌ریزی و راهبردی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص خبرهایی مبنی بر جایگزینی وی در ریاست اداره ارشاد مشهد گفت: تا زمانی که ابلاغیه رسمی ریاست ارشاد مشهد را دریافت نکنم، آن را تایید نمی‌کنم.
کد خبر: ۶۳۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ 16 July 2018

به گزارش تابناک رضوی؛محمد جواد استادی در خصوص خبرهایی مبنی بر جایگزینی وی در ریاست اداره ارشاد مشهد گفت: در حال حاضر بنده به‌عنوان مشاور برنامه‌ریزی و راهبردی مدیرکل بنا به‌دستور وی فعالیت دارم و در این راستا، تاکنون مشاوره‌های مختلفی را به‌مدیرکل ارشاد استان ارائه کرده‌ام.

مشاور برنامه‌ریزی و راهبردی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: تا زمانی که ابلاغیه رسمی ریاست ارشاد مشهد را دریافت نکنم، آن را تایید نمی‌کنم.

وی متذکر شد: بنده 15 سال سابقه فعالیت‌های فرهنگی را دارم و طی این مدت، در دستگاه‌های مختلف به‌انجام فعالیت فرهنگی مشغول بوده‌ام و اگر لازم باشد و دستگاه‌های مختلف نیاز بدانند که بنده در بخش دیگری فعالیت کنم، من نیز این کار را انجام می‌دهم.

گفتنی است؛ بر اساس شنیده‌های خبرنگار فارس، نه‌تنها استادی قرار است، جایگزین رئیس فعلی اداره ارشاد مشهد شود، بلکه حکم وی نیز صادر شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار