استاندار خراسان‌رضوی از تمدید تغییر ساعت کاری ادارات استان تا اول مرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 16 July 2018
به گزارش تابناک : علی‌رضا رشیدیان با اشاره به اینکه « بر اساس مصوبه هیات وزیران و تقاضای شرکت های توزیع نیروی برق، تغییر ساعت کاری ادارات استان از روز سه شنبه 19 تیرماه همانند بسیاری از نقاط کشور اجرایی شده بود»، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر تداوم افزایش دمای هوا در اکثر نقاط استان به‌ویژه مناطق گرمسیری ساعت کاری ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر موسسات عمومی غیردولتی مشهد و شهرستان‌های استان تا اول مردادماه همچنان از ساعت 6:30 تا 13:30 خواهد بود.
 
وی ادامه داد: پایان ساعت کار اداری برای روزهای پنجشنبه ساعت 12:30 است. ساعت کار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، خدماتی، امدادرسانی و اورژانس به روال سابق است.
 
استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: زمان فعالیت مهد کودک‌ها به تناسب ساعات کاری ادارات تنظیم می‌شود و بر این مبنا از ساعت 5:45 دقیقه صبح مهد کودک‌ها کودکان را پذیرش می‌کنند و تا ساعت 14:15 دقیقه فعال هستند.
 
رشیدیان افزود : به منظور افزایش پایداری شبکه برق سراسری، مدیران دستگاه‌ها و نهادها باید ضمن رعایت سایر مفاد این مصوبه با هدف به حداقل رساندن مصرف برق تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی غیر ضروری بعد از ساعات کاری را از مدار خارج نموده و در صورت لزوم از ظرفیت دیزل ژنراتورهای اضطراری در مجموعه های خود بهره گیرند و بدین منظور باید تمهیدات مورد نیاز فراهم تدبیر شود.
 
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار