رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد از فعالیت ۱۱۰تشکل قرآنی ویژه بانوان در دهه کرامت این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 16 July 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام  علی بخشی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد : برنامه های دهه کرامت بانوان با هدف ترویج و تعمیق ارزش های اسلامی با تکیه بر سیره ائمه اطهار(ع) اجرا خواهد شود.

وی افزود: گفتمان دینی و کرامت انسانی، ‌برگزاری نشست تخصصی با عنوان عفاف و حجاب و تبیین جایگاه رفیع حضرت معصومه (س) و مهارت های زندگی در سیره رضوی، نشست بصیرتی با عنوان کریمه اهل بیت (ع)، اسوه بصیرت و عفت و طهارت از برنامه های دهه کرامت در این شهرستان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی  مشهد، با اشاره به برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای مسئولین هیئات مذهبی بانوان و مربیان قرآنی و  بانوان مداح تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی در راستای ارتقای سطح معلومات بانوان در زمینه مسائل دینی واعتقادی و قرآنی، دوره های آموزشی متعددی را برگزار کرده و در سال جدید نیز این رویکرد با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

بخشی تصریح کرد: جامعه بانوان حضورگسترده ای در مجالس و محافل مذهبی و قرآنی دارند و از این رو ساماندهی و نظارت براین فعالیت های آنان از اهمیت ویژه ای برخورداراست. در راستای تبلیغ دین وآموزش قرآن کریم ۱۱۰تشکل قرآنی ویژه بانوان دردهه کرامت در این شهرستان فعالیت خواهند کرد.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار