آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی همزمان در مشهد و ١٩ شهر دیگر برگزار شد .
کد خبر: ۶۲۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 14 July 2018
به گزارش تابناک : حجت السلام سید حسن وحدتی شبیری رئیس دانشگاه رضوی گفت : در این آزمون  ٥٣٠٠ نفر در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد شرکت کردند .

وی افزود : از این تعداد١٥٠  نفر برگزیده خواهند شد که پس از شرکت در آزمون شفاهی ١٥مرداد ماه و انجام مصاحبه عمومی و تحقیقات محلی  برگزیدگان در سایت دانشگاه معرفی می‌شوند .

وحدتی شبیری همچنین از اضافه شدن ٤ کدرشته دانش اجتماعی مسلمین ، عرفان و حکمت اسلامی ، حکمت اشراق ، علوم اقتصادی گرایش بانکداری اسلامی در این دانشگاه خبر داد و گفت : ١١ مرداد آزمون دکتری در ٦ رشته علوم قرآنی و حدیث ، فلسفه و کلام،  علوم جزایی ، جرم شناسی ، حقوق خصوصی وحقوق بین الملل و فقه جزا برگزار خواهد شد .

رئیس دانشگاه رضوی در مورد تعداد شرکت کنندگان در گرایش‌های مختلف این دانشگاه گفت : ٣٠٦٠  نفر پیش دانشگاهی ٨٨٢ از طلاب در مقطع کارشناسی و در مقطع کارشناسی ارشد نیز ٩٢٢ نفر در رشته‌های فلسفه و کلام ، علوم قرآنی و حدیث فلسفه، علوم جزایی و جرم شناسی حقوق خصوصی و بین الملل ، دانش اجتماعی مسلمین ، عرفان و حکمت اسلامی ، حکمت اشراق ، علوم اقتصادی گرایش بانکداری اسلامی باهم رقابت کردند .

وی همچنین از تاسیس پردیس خواهران در سال آینده خبرداد و گفت : در حال حاضر مطالعات این طرح در حال انجام است و پردیس خواهران به ساختار دانشگاه اضافه خواهد شد.
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار