عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: دولت نباید در تغییرات کابینه، از چاله به چاه بیفتد و رئیس جمهور با ترمیم کابینه باید به دنبال حل مشکلات مردم باشد.
کد خبر: ۶۲۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 14 July 2018

به گزارش تابناک : حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به تغییر تیم اقتصادی کابینه، اظهار کرد: وضعیت امروز معیشت مردم قابل قبول نیست و آنها با گرانی‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در تغییرات کابینه، دولت نباید از چاله به چاه بیفتد، گفت: برای جایگزینی افراد کابینه نباید فشاری به رئیس جمهور وارد شود، ما هم در این زمینه به روحانی کمک خواهیم کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: رئیس جمهور با ترمیم تیم اقتصادی خود باید به دنبال حل مشکلات مردم باشد، در غیر این صورت شرایط جامعه و خواست مردم از نمایندگان، ورود مجلس به این مسئله است، یعنی اگر در فرصت مشخص اصلاحات و در پی آن امیدواری برای مردم صورت نگیرد، مجلس خود وارد عمل می‌شود. 

حاجی بابایی ادامه داد: تیم اقتصادی دولت ناکارآمد بوده و برنامه‌ای برای حل مشکلات ندارد، متاسفانه سیاست این تیم نه تنها برطرف کردن مشکلات نیست بلکه موجب افزایش معضلات هم شده و مصداق این مهم هم به وجود آمدن مشکلات در مسائلی همچون دلار، سکه، گرانی و واردات بی حساب است.

نماینده مردم همدان با بیان اینکه رئیس جمهور باید با ترمیم کابینه متعهد به حل مشکلات اقتصادی کشور شود، اظهار کرد: اگر رئیس جمهور در رابطه با تغییر کابینه و حل مشکلات معیشتی اقدام نکند، نمایندگان با شروع روز کاری مجلس وارد کار می‌شوند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار