رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: سال گذشته ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار ویژه صنایع کشاورزی خراسان رضوی جذب شد.
کد خبر: ۶۲۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 12 July 2018

به گزارش تابناک : مجتبی مزروعی شامگاه چهارشنبه در افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه دام، طیور و آبزیان و صنایع وابسته مشهد اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌ها کمک موثری به توسعه می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: مهم‌ترین وظایفی که ما در بخش کشاورزی داریم تبیین ظرفیت‌ها، چالش‌ها و توانمندی‌ها به صورت منطقی و انتقال آن به مسئولان است.

مزروعی با اشاره به این که با این اقدامات اعتبارات حوزه کشاورزی افزایش می‌یابد گفت: حضور در نمایشگاه و ارائه آخرین دستاوردها روش بسیار مناسب و منطقی برای معرفی ظرفیت‌ها و چالش‌های استان به مسئولان قلمداد می‌شود.

وی ادامه داد: الزاما راه توسعه کشاورزی در استان در محوریت آب قرار دارد و متاسفانه با مشکل کمبود و مصرف بیش از اندازه آب مواجه هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه کشور ایران و کشورهای پیشرفته در نوع نگرش، علم و عمل است تصریح کرد: کمبود آب در ایران یک معضل نیست یک واقعیت طبیعی است همانند زلزله در ژاپن که به صورت علمی و منطقی با آن کنار آمده‌اند.

وی با اعلام این که در سال 96 و 97 تمرکز ما بر توسعه صنایع و حمایت از تشکیلات است افزود: در سال 96 حدود 167 میلیارد تومان جذب اعتبار برای توسعه صنایع و در سال 97 نیز 248 میلیارد تومان داشتیم.این اقدامات منجر به ایجاد منابع اشتغال پایدار خوبی در استان می‌شود.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار