مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ارزش صادراتی بازارچه های مرزی این استان در ۳ ماهه اول امسال ۷۰ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار بوده است.
کد خبر: ۶۲۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 11 July 2018

به گزارش تابناک : علی رسولیان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد :مجموع صادرات نفتی و غیر نفتی در سه ماهه سال جاری از بازارچه های استان  ۷۰ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار به وزن ۱۵۴ هزار و ۶۷۱ تن بوده است.

وی افزود: در این مدت  ۶ میلیون دلار نفت و فرآورده های نفتی  از طریق این بازارچه ها صادر شده که مجموع وزن آن ۱۰ هزار و ۷۸۷ تن بوده است.

مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین ۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار نیز صادرات غیر نفتی  از بازارچه های مرزی خراسان رضوی در این مدت انجام شده  که در مجموع وزرن آنها ۱۴۴ هزار تن بوده است که از نظر وزنی ۱۵۴ درصد و از نظر ارزشی ۱۴۹ درصد نسبت به همین زمان در سال قبل رشد را نشان می دهد.

رسولیان بیان کرد: در این مدت هفت هزار و ۳۳۷ دستگاه ماشین تنها به بازارچه دوغارون وارد شده است که از این تعداد ۳ هزار و ۷۳۱ دستگاه ایرانی و سه هزار و ۶۰۶ خودرو مربوط به افغانستان بوده است.

وی در خصوص آمار افراد وارد شده به بازارچه های مرزی نیز گفت:  آمار افراد ورودی به بازارچه باجیگران در ۳ ماهه اول سال جاری  ۱۳۷ هزار و ۲۲۱ نفر بوده است.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار