معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از افتتاح ۴ پروژه عمرانی فضای سبز مجموعاً به مساحت حدود ۱.۸ هکتار با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال تا پایان تیر ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 11 July 2018
به گزارش تابناک : خلیل الله کاظمی گفت: عملیات اجرایی پارک خطی خیام شمالی به ادرس حاشیه کال خیام مقابل پارک حجاب به مساحت ۲۷۶۴ متر مربع، پارک اسماعیل آباد فاز یک به ادرس سپاد اراضی اسماعیل آباد به مساحت ۶۵۰۰ متر مربع، پارک نجف ۲۹ به ادرس توس ۶۵- نجف ۲۹ به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع و پارک محلی اسماعیل آباد فاز ۲ به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع به اتمام رسیده و یا حداکثر تا پایان تیرماه تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: در اجرای فضای سبز این پارک‌ها ضمن استفاده از گونه‌های درختی و درختچه ای، از انواع گیاهان پوششی و رونده نیز استفاده شده است.

معاون شهردار افزود: پارک خطی کمربندی صدمتری فاز یک واقع در بلوار شهید چراغچی حد فاصل خیام تا ابوطالب به مساحت ۱.۸ هکتار و فاز ۲ حدفاصل ابوطالب تا میدان امام حسین (ع) به مساحت حدود ۳.۳ هکتار، مقرر گردید با افزایش اکیپ‌های کاری، بهره برداری از پروژه‌ها طبق برنامه زمانبندی صورت پذیرد.

کاظمی خاطرنشان کرد: در مجموع ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های عمرانی فضای سبز در سال جاری در منطقه ۲ تخصیص یافته و در صورت اجرای کلیه پروژه‌ها مطابق برنامه زمانبندی ارائه شده، حدود ۳.۲ هکتار به سطح فضای سبز منطقه اضافه خواهد شد.

وی گفت: مجتمع ساماندهی پرنده فروشان در منطقه ۲ و در راستای ساماندهی مشاغل شهری مجتمع ۱۱۴ واحدی پرنده فروشان سطح شهر با مساحت ۱.۵ هکتار در توس ۹۷ ایجاد خواهد شد.
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
واقعا در چندسال گذشته محیط شهری مشهد،زیباسازی های محیطی رو تونسته بطور عالی بسرنجام برسونه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار