نماینده مردم خلیل‌آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: در مصوبه سفر اخیر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی در بخش حمل نقل جاده‌ای، جاده کاشمر به انابد به عنوان اولویت دوم مطرح شد و مبلغ 99 میلیارد تومان مصوب شد.
کد خبر: ۶۲۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 10 July 2018

به گزارش تابناک : بهروز بنیادی گفت: در مصوبه سفر اخیر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی حدود هزار و 700 میلیارد تومان برای توسعه خراسان رضوی تصویب شد، که در بخش حمل نقل جاده‌ای، جاده کاشمر به انابد به عنوان اولویت دوم مطرح شد و مبلغ 99 میلیارد تومان مصوب شد که در یک بازده زمانی 3 ساله دو بانده کردن این محور تکمیل می‌شود. 

نماینده مردم خلیل‌آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به شرایط کنونی اقتصادی کشور نگران هستیم بعضی از مصوبات جابه‌جا و یا تخصیص کمتری داشته باشد.

وی همچنین از ایجاد پژوهشگاه انگور و پسته در خلیل‌آباد خبر داد و افزود: سایت اداری خلیل‌آباد را به عنوان پژوهشگاه انگور و پسته پیشنهاد دادیم و آموزش عالی کاشمر نیز طرح  این مهم را نوشته و فرماندار خلیل‌آباد هم موافقت کرده است و موافقت اولیه استان را هم گرفتیم و اگر این پژوهشگاه عملیاتی شود بسیار برای منطقه مثبت است.

بنیادی از آمدن 3 خصص به بیمارستان خاتم‌الانبیاء خلیل‌آباد خبر و گفت: در آبان ماه سال جاری طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته 3 تخصص، زنان، داخلی و اطفال و یا چشم برای بیمارستان خلیل‌آباد برنامه‌ریزی شده است.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار