معاون سیمای صدا و سیمای خراسان رضوی از تولید 10 فیلم و سریال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 07 July 2018

به گزارش تابناک : علیرضا ابوترابی از تولید 10 فیلم و سریال در این استان خبر داد و گفت: تله‌فیلم‌هایی از جمله «بازی نامه»، «زندگی خصوصی لیلا»، «بیداری»، «سیاه»، «انقلاب روی ربع اینچ» و «زندگی ما» از جمله بخشی از آثاری است در خراسان رضوی تولید شده است.

معاون سیمای صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به جزئیات تله فیلم «بازی نامه»؛ متذکر شد: تصویربرداری این اثر قبل از ماه رمضان امسال در حالی تمام شد که بهرام صادقی آن را کارگردانی کرده و درحال حاضر این تله‌فیلم در مرحله موسیقی و صداگذاری است. 

وی اضافه کرد: قصه تله فیلم «بازی نامه» درباره یک پستچی در دهه 60 است که قصد رفتن به‌جبهه را دارد، در این میان با پدر رزمنده‌ای آشنا می‌شود و در پی آن، اتفاقاتی رقم می‌خورد.

ابوترابی با اشاره به‌اینکه تله فیلم «زندگی خصوصی لیلا به‌کارگردانی هادی حاجتمند بوده که در ادامه فیلم اشنوگل است؛ ادامه داد:  تله فیلم «بیداری» نیز یک فیلم اجتماعی در رابطه با طلاق است، همچنین، تله فیلم «سیاه» که با مشارکت سازمان زندان‌ها ساخته شده با محور آسیب‌های  اجتماعی بوده و به‌مسائل زندان‌ها می‌پردازد، مهدی محمدی کارگردان این اثر است.

معاون سیمای صدا و سیمای خراسان رضوی بیان کرد: تله فیلم «انقلاب روی ربع اینچ» نیز با موضوع انقلاب ایران و بخش‌هایی از زندگی انقلابی مقام معظم رهبری  بوده و کارگردان آن، حجت احمدی‌زر  است.

وی با اشاره به اینکه فیلمنامه تله فیلم «زندگی ما» در حال نگارش بوده و قرار است، مهدی خزایی‌فر آن را کارگردانی کند؛ یادآور شد: هزینه این 5 تله فیلم برآورد شده و قرار است، اعتبارات لازم برای تولید همه این تله فیلم‌ها از طریق صدا و سیمای تهران اختصاص یابد.

ابوترابی با اشاره به اینکه ساخت چند مجموعه تلویزیونی نیز در دستور کار صدا و سیمای خراسان رضوی قرار دارد؛ گفت:  «گوهرشادخاتون»، «خط وصل»، «دنبالم نیا می‌گیرمت»، «من نمی خوابم»، «جزیره ماهی» و «گلهای سربی» از جمله مجموعه های تلویزیونی هستند که قرار است در این استان تولید شوند.

 

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار